Dagens Doris: Utforska skogen

I natt så hade Doris bestämt sig för att ställa till det lite extra. 3:00 vaknade jag av att hon var i full färd med att leka med mina tår:) Ut för att kissa blev det och sedan slutade hon inte att leka förrän husse, Richard tog med henne till soffan och såv vidare resten av natten (lite sovmorgon blev det också). Idag har Doris fortsatt att utforska världen och träffa fler människor. Det har varit intensiva dagar med mycket nytt så idag har vi också sovit väääldigt mycket. Nya äventyr idag har varit att kolla hur det ser ut i skogen och träffat faster Lollo och gudmödrarna Anneli och Gunilla.

Doris har börjar med små steg trivas att träffa nya människor. Idag har hon varit mycket lugnare vid besök. Här med faster Lollo.


Idag kanade hon runt i matskålen samtidigt som hon åt :)

Supermysig eftermiddagsvila med min prinsessa!
 
Åsså va det dags att utforska skogen:
Å denna gång tog jag med mig en riktigt kamera istället för telefonen.
 
Mer Doris under kategorin; Doris
1 Carolina - Stall Assla:

skriven

Åh men gud vad gullig, tror jag dör!

2 ♣ Ida - Hon som föddes med LKG:

skriven

vad söt hund :D

3 Sara Ekman:

skriven

Gud så söt!

4 SvenskFinlands Blondaste Blogg:

skriven

men hur söööööt :')

5 Lovisa Illustration:

skriven

Åh gud, jag dör sötdöden! Vilken underbart söt liten en! ^_^ Fina bilder i skogen.

6 ida. ♛ [fotografi och hästar]:

skriven

åh vad söt!! :'D

7 aina [fotoblogg]:

skriven

Nejmen vilken sötnos :)

8 Emelie Petersson:

skriven

Nämen så söt hon är :-)

9 Linda:

skriven

Gud så söt, vad är det för ras? :)

10 Malin:

skriven

Gud vilka söt hund! :)

11 Nelly:

skriven

Aaw, så söt! :3

12 jennifer:

skriven

Mån åh! Jag dog nog lite där, vilken sötnos!

13 Michaela:

skriven

Men åååå så söt, vilken underbaring! Vad är det för ras? :)
(Fin blogg föresten!)

Kommentera här: