Boråspodden; Med mig som gäst!

För någon vecka sedan så blev jag tillfrågad att vara gäst i kommande avsnitt av Boråspodden. SJÄLVKLART!
Idag var dagen då jag och Doris åkte till studion mitt i Borås för att spela in veckans avsnintt. En blev en avslappnad och rolig inspelning som jag är säker på kommer höras för er lyssnare. Doris var såklart med på ett hörn och skötte sig strålande i mitt knä :)
 
Boråspodden är en nystartad poddkanal som enligt namnet antyder kommer handla om va som händer i Borås med spännande gäster och bra programledare. Veckans avsnitt där jag är gäst kommer ut i veckan och det är poddens 3:e avsnitt.

Va med nu redan från starten:
Hemsida: boraspodden.se

Facebook: Boråspodden
Twitter: @boraspodden
 
Ni kan också välja att prenumerera på avsnitten i iTunes.
Prenumerera HÄR
 
 
Lite bilder från dagens sändning:
 
 
 

Kommentera här: