Hansel & Gretel - Witch hunters

Sedär, då va det redan dags nästa omdöme enligt mig:)
 
Va ska jag säga om handlingen i denna film då tro? En galet uppskruvad version av klassiska figurer. Hans å Greta ska alltså ut på häxjakt, precis som titeln berättar.
Att filmen står benämd som action/komedi gör ju att jag tvekar oerhört innan jag väljer. Action kan jag verkligen hålla med om. Tempo från första scenen. Hur mycket komedi det var lämnar jag nog till de som har en lite annan humor än jag. Ett å annat framtvingat fniss kommer dock ur mig så, jaja, det är väl en komedi då. En komedi som vill att man ska skratta åt allt överdrivet. Jag satt å tänkte under hela filmen; "detta är ju inte bra" men på nått sätt så kände jag att den underhöll mig i sina 1,5timmar.
 
Betyg:
 
5 av 10st glada minions!
 
 
FLER BRA och DÅLIGA FILMTIPS
 Råberts filmtips
 

Kommentera här: