Skräck hos frisör, RESULTATET!

Äntligen hemma igen!
Detta besöket gör jag aldrig om igen, men resultatet blev faktriskt ganska bra!

Om ni inte läst de tre tidigare inläggen så gör det först;)
Vid detta stadiet så var jag fulltändigt livrädd.....det syns ganska tydligt på bilden!


Å när denna bild tar så är jag om möjligt ännu räddare. Det var även då som salongen som max bör ta 5pers börjar fyllas upp till bredden. En av besökarna kom in och sa att håret såg helt konstigt ut efter att min frisör hade klippt henne:/

-------------------------------------------------
Efter 2½timme: RESULTATET!






Eftersom jag ville klippa ner mina sidor så va det nämigen ett måste att göra nått åt färgen eftersom utväxten lyste härligt skarpt. Målet va alltså att få mitt bruna hår att gå ihop med utväxten....jag tyckte faktiskt att han lyckades:)
1 P:

skriven

Fy fan va jag garvar! Du ser precis lika rädd ut som när vi anmält oss till finalnumret på Finlandsfärjan och var tvungen att panikshotta i hytten.



Den där sammanbitna skräckminen alltså. Hahahahaha!!!

2 ROBIN HOOD:

skriven

det blev ju bra! :D

Kommentera här: