Den "superenkla hallonkakan", fortsättningen.....


HAHAHA! Som ni kan läsa i ett tidigare inlägg så har jag bakat idag......
Jag älskar som sagt att laga mat och är faktiskt rätt bra på det (kolla recept på kategorin MAT OCH BAK), bakning av kakor och bullar är däremot INTE min grej. Här ovan ser ni resultatet av min hallonkaka, hahahaha! Det är INTE så som den ska se ut....jaja, den ska kallna nu å vem vet, den kanske smakar himmelriket:)


Såhär skulle det se ut;)
Bilden hämtad från en underbar matblogg, http://chiliconkarin.blogg.se/

1 Amanda Sköld:

skriven

Hej!



Jag skulle gärna vilja komma i kontakt med dig för ett evetuellt roligt sammarbete!

Hör gärna av dig till mig om du är intresserad! :)



Hälsningar

Amanda Sköld

Pr-assistent

2 KarinW:

skriven

Men Råbert jag lovar att den smakar ljuvligt!Så där ser min ut ibland också så det så!

Kram till dig

3 Maria:

skriven

Påminner om min, men sylten är inte stel utan väääääääldigt rinnig... Haha....



Hur smakade den nu då?

Kommentera här: