Nu vänder det:)

Det blev en mysig kväll igår, vi var uppe i byn och köpte senaste Twilight filmen för en filmkväll i sängen. Jag har inte blivit så fascinerad av de tidigare filmerna. Framför allt inte över den andra som jag tyckte var riktigt tråkig. Men denna tredje var riktigt, riktigt bra!!!!!
När vi vaknade i morse så var de första orden till varandra, "sååå bra jag sovit inatt!!". Det var en skön känsla att haft en natt som vi känt att vi sovit riktigt djupt och var utvilade när vi vaknade.
Upp för frukost och sedan vidare till sjukstugan för en kontroll av mina sår. De har gjort framsteg! Bandaget är borta på såret på knät och armbågen såg mycket bättre ut idag, SKÖNT! Fortfarande är armbågen ganska varig men det är skönt att se framsteg.
Eftersom såren nu är bättre så har vi bestämt att åka tillbaka till Koh Chang i morgon, känns riktigt bra med lite miljöombyte.
Just nu sitter jag kan nästan inte släppa min spännande bok och Richard är glad som ett barn nere i vattnet. ÄNTLIGEN får han bada igen etfer att såret har läkt till sig riktigt bra:)
En ganska nöjd kille, trots bandage på armen;)

Kommentera här: