Nu händer det inte mycket...

Idag har det i stort sett inte hänt någonting alls. Richards skrapsår ser bättre ut och håller på att läka medans mina sår är lite värre. Det blev ett besök på sjukstuga idag också så att de fick lägga om såren. Just de jag lyckats skaffa mig på armbågen ser ganska slitna ut tyvärr:/ Vi får nu bara hoppas på att det kommer bli bättre snart. Eftersom jag har både bandage och går på penicillin mot infektioner så kan jag varken bada, sola eller dricka någon alkohol. Därför har dagen motvilligt tillbringats på rummet och i "vår" restaurang. Tur att vi har kortlek och en riktigt bra bok att fördriva tiden med.
Såå bra! Helt fast i boken från första rad!

Eftersom jag både har ganska ont och att såren ännu inte ser så bra ut så har vi bestämt oss för att stanna på Samet till den 28:e innan vi reser vidare till Chang för att fira in det nya året. Hjälp mig att hoppas på att morgondagens besök på sjukstugan kommer resultera i ett bättre resultat. Det är jobbigt att sitta 10m från havet och inte kunna närma mig:/
----------------------------
En liten intern julklapp till Gunilla


Your guy ;)
1 Anneli:

skriven

Se till att du får ett intyg på att du inte får sola o bada på en vecka så kanske du får ut på försäkringen. Härlig julklapp till Gullan ;)

2 Gullan:

skriven

Tack för den julklappen Robert! Precis vad jag hade önskat mig ;) Hoppas det blir bättre med såren snart så att du kan bada o dricigen :)

3 Gullan:

skriven

Oj, råkade skicka iväg innan jag skrivit klart. Bada och dricka chang ska det stå i sista meningen.

4 Eva Evert Tyrolerhatt:

skriven

Önskar också att såren läker sig snabbt nu! Svärsonen ser trevlig ut :D Vad heter gossen?

Kommentera här: