HAPPY HOLIDAY:)

Har svårt att inse att jag just nu har börjat min ca. 60dagars semester. Det är fan helt galet:) Men som sagt så är det ännu svårt att förstå verkligheten. Detta beror nog delvis på att det är en hel del saker som ska hinna göras innan vi lyfter från Landvetter kl: 17:15 på Torsdag.
Det finns många vänner jag så gärna hade velat träffa innan resan men tiden säger att det inte är möjligt. Jag hoppas på att ni vet att jag kommer sakna er, att ni följer mig på bloggen så får vi träffas när jag kommit hem. Några har jag hunnit med, gårdagens stopp blev hos Michaela. Det är så att hon kommer åka till Brasilien vid nyår, vi kommer alltså inte ses på många månader. Det blev en supermysig kväll......jag kommer sakna dig!
Salladen som Michaela bjöd på igår.....GUDOMLIGT GOD!

Idag har jag varit och besökt Sandra. Vi träffas alldeles för sällan och det var längesedan senast så kändes som ett måste att träffas och uppdatera varandra om vad som hänt nu innan resan. Att bli bjuden på glögg är ju heller aldrig fel:). En incident inträffade dock under besöket hos Sandra. Hon skickade fram ALLADIN asken och jag roffade självklart åt mig en smaskig pralin. I samma sekund som jag stoppade den i munnen kom ja på att ja glömt kolla om just den jag valde innehåller några nötter (äter ju inte detta längre eftersom Richard är allergisk). Sandra kollar snabbt upp beskrivningen på just min pralin och då inser vi att jag stoppat i mig NÖTTRYFFEL. HAHAHAHAHAH!!! Sååå jävla typiskt! Så nu kommer det inte bli några pussar alls för mig denna första semesterkväll:/.
HAPPY HOLIDAY:)

Kommentera här: