Robert a.k.a Alex ;)

Jaaaaa, jag vet att denna bild varit uppe på bloggen alldeles nyss men det är värt att lägga ut den igen. Jim kollade nämligen idag genom korten från igår och får sig en shock när detta kortet kommer upp, "Jävlar, du är ju galet lik Alexander Skarsgård här!!!!!" utbrister grabben. HAHAHAHAHAHahahah.....tusen tack brorsan. Detta tänker jag leva på länge kan jag lova. Ja menar, kortet är taget efter en festnatt klockan 5 på morgonen (jag känner mig alltså slitnast på Hisingen) och våran lille Alex är ju omåttligt populär just nu i USA.
Låt mig citera People magazine: "Known as the sexiest man alive in his native Sweden, the single actor, 33, is turning heads and causing blood pressures to rise with fans everywhere thanks to his broodingTrue Blood ego and charming good looks."

Jaaa, komplimanger stiger mig över huvudet. Tänker unna mig det! Hahah ;p

Kommentera här: