Råbert i säsongsstarten av Halv Åtta Hos Mig!!!!!

Gör er beredda!!!!!
Vilken dag som helst så kommer ni kunna se vinjetten om säsongsstarten av den nya säsongen i Halv åtta hos mig. Säsongsstarten kommer att sändas ifrån Borås och jag kommer att synas i rutan fyra dagar i rad!
Nu är alltså datumet bestämt så boka upp i eran kalender:) Jag kommer självklart påminna er när det närmar sig;)

Den 20:e till 23:e Augusti så är det vi i gänget från Borås som kommer att roa er i tv!









Massor med fler bilder från inspelningen av programmet hittan i i kategorin Halv åtta hos mig
1 Jessica :

skriven

Wuuhuu! Jag tänkte fkt på detta häromdagen! Spännande, jag sitter framför tv halv åtta den veckan:) kram från Sthlm!

2 rebecka:

skriven

Gu vad skoj:) Älskar halv 8 hos mig. Ha en fin dag!

Svar: Tack:)
Råbert

3 Johanna:

skriven

Ser ut som ni hade roligt!

4 Johanna:

skriven

Ser ut som ni hade roligt!

Svar: Det var helt fantastiskt roligt!!!
Råbert

5 18 ÅR, BLIVANDE FRU OCH MOR TILL EN PRINS:

skriven

Vilka härliga bilder och vilket härligt gäng! Hoppas det blev lika lyckat som det ser ut att det blev..


Svar: Det blev minst lika lyckat som det ser ut. En helt fantastisk vecka!!!!
Råbert

6 Emma:

skriven

Hahah gud va roligt :D

Svar: Såååå roligt och väldigt nervöst nu när det ska sändas :)
Råbert

7 ♡ Mirre - Min vardag i foto:

skriven

Men vad roligt då ska jag allt kika in det, gillar verkligen det programmet =D

Svar: JÄTTEROLIGT! Tack :)
Råbert

8 Elvistobbe:

skriven

Underbart kul!!!
Men Robert, ica köpt potatisgratäng fläskfile och rödvin,, hmm så gott! det är ju dina favoriter, därför får du och Ricky det jämt jämt jämt hos oss,,,
Tobbe och Svärmor Sophie

Svar: Precis! En av mina favoriter;) Tusen tusen tack för den fantastiska parmesanen som vi hade fått!!!! kram
Råbert

9 Maria:

skriven

Spännande att få medverka i Halv åtta hos mig, som ju är ett av Sveriges populäraste program! Ska självklart titta och se hur det går! Ha en trevlig helg! :)

Svar: Det var riktigt roligt! Nu är det dock jättenervöst när det ska sändas på tv:)
Råbert

10 Emma:

skriven

Å vad kul, jag vill själv vara med i det programmet, men vet inte om jag vågar :)
ska iaf se på när du är med!

Svar: Klart att du vågar! Det var en fantastisk upplevelse. En av de bästa veckorna i mitt liv. Man är inte alls nervös eftersom teamet bakom kameran är helt underbara!
Råbert

11 sofie:

skriven

Favoritprogrammet - i hemstaden, woow! :)

Svar: Roligt :)
Råbert

12 erika:

skriven

älskar programmet!

13 junitjej:

skriven

Åh, vad roligt!!!!! Ska självklart se det!

14 jaana:

skriven

Gud så roligt!!! Ska verkligen spana in dig. Tycker det är ett roligt program. Tyvärr kan inte jag laga mat... Haha!

15 Cecilia:

skriven

oh vad trevligt längtar redan

16 Cecilia:

skriven

oh vad trevligt längtar redan

17 Johan:

skriven

Fan vad najs.

18 melinda:

skriven

Spännande, jag längtar! :)

Svar: JÄTTESPÄNNANDE! jag är sååå nervös :)
Råbert

Kommentera här: