Klantiga, KLANTIGA JAG!

Knappastettsuntliv har ordet:
Ja, som ni säkert nu redan har läsat om så har jag, JAG!!! drabbats av klantigheten! I vanliga fall så kan det som har hänt, mer väntas av Robert än av mig, då jag är alldelles för redigoch rädd om allt jag äger och har. DOCK så satte sig min egocentriska sida upp sig mot min rediga sida, och vi vet vem som vann!
Skäms mer än något annat just nu när jag förstår att det var pga mitt EGO som allt detta hände, och denna bild kommer ALLTID påminna mig om känslor av pinsamhet!
I torsdags förmiddag, innan jobbet, tänkte jag (som nu mer blivit rutin) ta en snygg egobild på mig att lägga ut på facebook. Efter några tagna kort, men ett rätt så okej kort, så ville jag bara göra ett sista försök till att ta något bättre...DOH! Handen fipplar, telefonen glider och wips så ligger den på vår hylla framför spegeln! I panik så drar jag en högt, stressad innåtdragen suck om att jag kanske hade fått en repa i telefonen, i samma hundradelssekund som jag får se att ALLT är mycket värre!
Fick tillfälligt plasta om min baby med vanligt glapack och tejp! Hahaha, snart kanske mitt ego ska tävla mot min händiga sida också :P
Jag kan nog inte beskriva sprickan, SPRICKAN, genom hela displayen, som fått min telefon att visa allt i ett mosakiliknande mönster.
Nu har jag varit på telia och fått lämna in min telefon för att få en ny "enhet" som det kallas i termer. Får dock vänta en vecka innan den nya kommer, men det gör inget! Under tiden får jag gå tillbaka till 2010 och till en underbar Iphone 3GS som lånetelefon, vilket faktiskt är helt underbart då jag faktiskt hade kunnat få gå tillbaka till knappar :O
Tackar även "Telia" för all hjälp ;)

Kommentera här: