De sista 8 timmarna......

Det är faktiskt med blandade känslor som jag kom till jobbet idag. Det är självklart skönt att göra något helt nytt men massor med underbara minnen kommer upp en dag som denna.....
Det största minnet som alltid dyker upp är den tiden här på Transcom när jag jobbade för SPRAY telefoni. Kan ett jobb bli bättre??? Ni som var med då vet säkert precis va jag menar:) Det var ett underbart gäng av arbetskollegor, då ett SPRAY och TRANSCOM som gjorde det yttersta för att få oss att trivas. Så j-vla roligt vi hade alltså!!!
Speciellt tack till alla som va med i gamla SPRAY gruppen:)

Det finns massor av fler minnen, framförallt från de årliga julfesterna, hahahah!!! Det är nog inget jag ska börja prata om alltför mycket här på bloggen, julfesterna borde väll ingå i vårt sekretessavtal?;)

Det är absolut ingen idé att börja räkna upp massa namn som ska tackas. Har fått många bra vänner, har haft massor med roligt så helt enkelt tack till (nästan) alla chefer, (nästan) alla arbetskamrater som jag haft och efter 7år tillsammans så blir det ett självklart tack till Transcom!!!! 



De sista 8 timmarna är det nu som återstår och jag måste såga att jag har ganska svårt att fokusera. Lite tråkigt att sluta mitt i semestertid eftersom det är flera som inte är här som jag hade velat krama om lite extra, men för er del så är ju inte semester så dåligt det heller;)
Funderar på att köpa tårta på lunchen......lite avslutningskalas borde vi ju ha en dag som denna;)

På Måndag kl. 04:00 så börjar jag mitt nya jobb för SSP Sweden på Landvetter flygplats, SPÄNNANDE!!!

1 KarinW:

skriven

Lycka till med nya jobbet, vad spännande! Men det är alltid slitsamt att lämna ett härligt arbetsgäng. Hoppas du får vara lite ledig också, kram Karin

Kommentera här: