Vilken besvikelse:/


Som ni kunnat läsa tisigare så var det dags för biokväll i Göteborg igår och vi skulle se Super 8. En film som vi båda hade höga förväntningar på......
Fullkommligt värdelös?!?! Jag är helt förundrad fortfarande. På pappret borde detta va en film som både jag och Richard skulle älska, men ikke. Om ni tar lite av ET (som är en fantastisk film) å korsar det me hur alla andra Spielberg filmer på senare tid ser ut så har ni denna....fast sämre.

Aftonbladet Extern recensionBetyg 4
Borås Tidning Extern recensionBetyg 4
Ciné.se Extern recensionBetyg 5
Cinema Extern recensionBetyg 4
Cinezine Extern recensionBetyg 4
Corren Extern recensionBetyg 3
Dagens Nyheter Extern recensionBetyg 2
Expressen Extern recensionBetyg 4
Gefle Dagblad Extern recensionBetyg 4
Göteborgs-Posten Extern recensionBetyg 3
Helsingborgs Dagblad Extern recensionBetyg 4
Kulturbloggen Extern recensionBetyg 4
Kulturnyheterna Extern recensionBetyg 3
Metro Extern recensionBetyg 4
Moviezine Extern recensionBetyg 8
Nerikes Allehanda Extern recensionBetyg 4
Nöjesguiden Extern recensionBetyg 4
Onyanserat Extern recensionBetyg 5
Svenska Dagbladet Extern recensionBetyg 3
Sydsvenskan Extern recensionBetyg 3
TV4 Nyhetsmorgon Extern recensionBetyg 4

Som ni kan se och som jag också hade sett innan så hade filmen fått riktigt bra kritik från filmkritiker. Men som jag insåg när ja fick se denna lista så va det ändå ganska blandat. Frågan är bara, va är det jag inte förstått som de flesta andra BEGÅVADE filmkritiker förstått? Eller va det bara den minst sagt störande biopubliken som vi satt tillsammans med som förstörde upplevelsen så rejält? Frågorna är många. Har ni sett filmen så lämna gärna en kommentar och berätta va ni tycker. Jag är mycket förvirrad?!?!?

Mitt betyg blir tyvärr bara EN vacker Tuva:


Kommentera här: