Herr & Herr:)

Vi har precis kollat det nya programmet Herr & Fru i tv4. Ett rätt värdelöst program men min herre här hemma kom ändå med en ganska rolig kommentar...



En av uppgifterna deltagarna skulle göra var att visa upp en skylt på den person som ett visst påstående stämde bäst på....



Jag sa att det hade nog varit ganska svårt för oss. Richard svarade då ganska snabbt, "Jag hade visat upp namnet på dig på varenda påstående, då hade vi ju vunnit." Jag undrar då varför och svaret kom lika snabbt, "AAaa, men du är ju så jävla självgod. Så för att vinna tävlingen så hade det varit bäst, haha". 

HAHAhaha! Jag tycker ändå att vi är två rätt självgoda individer som lever tillsammans men där kom det tydligt att vi inte ens tänker samma i den frågan, ahahah!

Puss älskling:) 

Kommentera här: