En ny tid!

Som ni säkert märker så blir det tyvärr inte alls lika många uppdateringar här på bloggen. Det finns helt enkelt inte riktigt tid för det eller snarare så fyller bloggen inte längre samma syfte som tidigare. Sidan kommer finnas kvar men kommer en tid framöver ha en annan plats i min vardag. Att jaga antal läsare och försöka slå rekord i inlägg är inte längre det viktiga, bloggen ska finnas kvar framförallt för min egna skull. Inlägg kommer komma om vad som händer hos mig men då som syfte att spara händelser som jag sedan kan se tillbaka på och minnas.
Just en sådan händelse har hänt nu, en stor händelse som startar en ny tid för mig, en spännande tid som jag ser fram emot med glädje. Därför är det roligt för mig att föreviga detta just här på bloggen.
Såhär ser det ut på VÅRAN postlåda, utanför VÅRAN lägenhet:).
Tack för glädje, tack för värme, tack för kärlek, tack för allt min fina sambo!
1 Madde:

skriven

Så vackert!

2 P:

skriven

GRATTIS fina ni!

3 Anneli:

skriven

Hurraaa!! :)

4 Jennie:

skriven

En ny tid, kanske även en ny blogg? hahaha.. saknar ditt skrivande.. :)

Kommentera här: