En present till mig:)

Oj så trött jag var när jag sista dagen avslutades idag på min utbildning. Tog bilen och åkte ner till Jim det första jag gjorde. Även om jag är trött så dundrar energin när ja kommer ner till brorsan. Dessutom hade han idag en liten överraskning. En födelsedagspresent till lilla mig;). Nu fyller jag ju inte förrän 4:e april men eftersom han ska ut på shoppingrunda genom Asien då så fick jag mig en lite present nu innan. VILKEN PRESENT!!! Har kommit hem nu och det spritter i hela kroppen!!!! Vad är det jag fått som fått mig att gå upp i varv så här mycket, ja det kommer ni få se i ett senare inlägg. Nu måste jag koncentrera mig lite på att utforska allt bra som presenten innehöll. Tack bästa store brorsan:).
1 Brossan!:

skriven

Store bror? Kallar du mig tjock?! DU VET ATT JAG ÄR KÄNSLIG FÖR MIN VIKT! ;)

2 Robert:

skriven

Nej nej, jag menar ju givetvis den som är den den kloke, den förnuftige och vise brodern i denna familj vi har ;)

3 Kasparjohanna:

skriven

Your site is very convenient in navigation and has good design. Thanks!

Kommentera här: