"Ledig ledig ledig ledig ledig....."

Efter ett tag så lugnade jag faktiskt ner mig va det gäller Mange. Men kan INTE säga att människan är nått geni direkt.
Hämtade upp Anneli och drog iväg mot Gällstad för lite shopping. På vägen dit så slog det mig att jag kanske ska göra ett försök med att vara ledig idag. Hade varit skönt att inte behöva stressa i provrummen:). Ringde jobbet och det visade sig vara lättare än va jag hade vågat hoppas på. Flyttade min tid till helgen. Det var värt det:)

Vägen till denna håla är ingen fröjd, kändes som en evighetsfärd:/ Väl framme så blev det lite fika.
Hittade skönaste vinterjackan (sovsäck) som ja tyckte skulle passa Anneli alldeles utmärkt. GAPSKRATTADE när jag fick se denna gigantiska jackan. Roligare blev det när Anneli (två äpplen hög) skulle prova. HAhahahah!!!
HAhaha....tänk så go att krypa in i när vinterkylan börjar bita tag!  (kolla in kragen)

Blev besviken efter första rycket. Fick bara med mig ett headset och strumpor:/. Men vidare till nästa och där blev det lite handlat.
Snygga skor!!!!

Nu har jag kommit hem och funderar lite på hur min lediga dag ska fortsätta? En långpromenad i det sköna vädret med lite Mange Schmidt i lurarna kanske??tralla med till den UNDERBARA låten "ledig ledig ledig ledig ledig ledig ledig"...hahaha!

Kommentera här: