Älskade Mange....

ÅÅÅÅÅÅhhhhh!!!!!
Ärligt talat, hur dålig och enerverande är Mange Schmidt. Det smärtar i mitt musikhjärta att tvingas erkänna att jag tyckte han va rätt bra för nått år sedan. Det var under en kort period, "rapparen" blev ju mer och mer irriterande för varje låt som gjordes!
Hade faktiskt börjat förtränga hans musik tills i dag. Har ätit en god frukost, ska snart åka och hämta Anneli för en liten roadtrip med shopping. Då sätter jag på nyhetsmorgon i tv4. DÄR, DÄÄÄÄR står han, "rappar" hans senaste låt (som måste slå alla rekord av sämsta EVER). Kombinationen av att han är värdelös, låten är ännu sämre och att klockan bara är 08:00 på morgonen gör att bägaren har runnit över för mig eller varför inte säga att nu är det kokta fläsket stegt (kan man väll säga?) hahah. Jag är i alla fall ARG!
Här kommer några fantastiska rim från våran underbara Mange:
"Du svarar inte när ja ringer på din lur 
Brev jag skickar kommer i retur"

"Inget svar när ja skickar mina sms 
Igen bor kvar på din gamla adress"

"det mitt i natten å det ringer på min dörr 
fan, den här skiten har hänt mig förr"

"Nytt år, ny låt, nytt mode, ny glow 
Men det är samma gamla kille med ett härligt flow"
(det där med ett hääärligt flow???hahahaha)

"Girigt folk, jag förbannar dem 
Hos Hin Håle, där hamnar dem (woo)"
(Hos din håle????)

Glöm inte hans senaste MÄSTERVERK som går typ såhär: " Ledig ledig ledig va vill va ledig ledig ledig ledig ledig ledig vill inte göra nått ledig ledig ledig..........."

Kommentera här: