This is it!!!

Sov halva dagen idag:/. Men tycker allt att jag var värd det efter gårdagen. Lyckades komma upp vid 14:00 idag, då var det nämligen dags att klä sig i black and white för Michael Jackson bio med Helen.
Vi började med en fika på Bergakungen bland smurfarna innan det var dags för filmen. Kom in i den största salongen jag någonsin skådat. Ca. 500personer hade samlats för att kolla filmen.
Vi visste inte riktigt vad vi hade att vänta oss men kan säga att båda var mer än nöjda när ridån gick ner. VILKEN FILM! Å VILKEN SHOW DET HADE KUNNAT BLI! Mycket kan man säga om kära Michael men ett geni var han sannerligen. För er som inte har lyckats ta er till en bio för att se filmen rekommenderas dvdn starkt!!!
Frågan lyder: Varför i HELVETE tar man med sig sina fyra småbarn med till denna film och varför sätter ni er bredvid mig????

Nu har jag äntligen kommit hem!!! Är väldigt sliten, kommer inte bli något spökande för mig på halloween detta år. Eftersom jag råkade ta med Jims telefon av misstag och insåg det efter halva vägen till Borås, fick alltså vända:(. Så har det gjort att jag är lite trött i ögat just nu. Tur att jag har världens bästa Richard som låter mig sova över hos honom ikväll trots att han inte är hemma, hade aldrig orkat köra ut till Fristad.
Så vart är Richard??Hade önskat att han var här just nu för saknaden är stor men han håller till i Karlstad över helgen och halloweenar för oss båda. ZOMBIEWALK;). Han och Josefin har dessutom gjort succé.....klart ni gör, var jag säker på att ni skulle göra. Kolla bara in nedan:
Ni gör mig stolt;)

Ha en riktigt bra Halloween natt....hej från mig!

Kommentera här: