162kr varje sekund, 79gånger!!!!

Som ni såg i det förra inlägget så var jag ganska säker på att det skulle bli mycket att göra dom senaste dagarna. Det blev mycket mer att göra än vad jag fick med på min lista. Även nu har jag bara en liten lucka i tiden så ska fatta mig kort.


Den största händelsen dom senaste dagarna är nog kanske att jag inte har en enda krona kvar på mitt konto!?!?!?!? Restaurang Viva här i stan har nämligen bestämt sig för att dra 162kr varje sekund masssor å åter massor av gånger. Fick reda på detta när jag skulle betala min vaccinspruta och läkaren upplyste mig om att jag inte har några pengar kvar på kontot!! Så istället för att planera och förbereda sig för resan så har jag fått sitta timtal i möten med banken och pratat med olika s.k. ansvariga. Åker som sagt på måndag kl. 12:55 och än så länge är det minus på kontot, men alla mina pengar SKA in på kontot under tiden jag sitter på flyget ner. En riktigt bra tant på banken är riktigt upprörd över bedrägeriet som jag har råkat ut för och ska gå till botten med ärendet och personligen setill så att varenda krona sitter tillbaka på mitt konto på måndag!!!
1 emma:

skriven

Jag älskar riktiga tanter med klös i!!





Kan du inte ta med dig en sån till thai, så vi vet att du är omhändertagen?

Kommentera här: