Happy New Year!!

Nu är jag redigt sur på youtube som inte funkar. Ni får vänta på min film över 2009 tills i morgon. Har ni nått att se fram emot när ni vaknar;). Det har varit en ganska bra dag, har ett nytt fawwo brand, har nämligen shoppat lite;). Finns nog inte i Sverige och gillar det mest för personalen, hahaha! Provade allt som fanns i butiken, fastnade tillslut för en tröja. Som bonus blev jag medbjuden ikväll på fest på X-et, en rätt stor nattklubb här för endast vip inbjudna;). TACK ska ni ha på Castro:). ( va faan, förstår inte varför länken blir osynlig, men efter "ni ha på så kan ni hålla muspekaren så kommer länken till Castros hemsida fram, haha)
Året har varit bra, slutet på året fantastiskt, men att fira in tolvslaget kommer inte bli så märkvärdigt lite jobbigt till och med:/. Men starten på året kommer blir bra. ÄNTLIGEN KOMMER DU, som ja väntat;).
Hoppas ni får en riktigt bra afton.
Gott nytt år till alla mina vänner, familj och speciellt till min fina Richard!!
Denna låt spelas överallt i stan! vi är väll stolta över ABBA??


En favorit i repris som ni får klara er med tills i morgon;). Happy New Year!!!!

Kommentera här: