Då var tolvslaget gjort!

Sådär ja då va det nya året välkommet från min sida. Det var till en början en riktigt bra nyår. Började med att fira med pappa och några av hans vänner. Vidare ner på stan för några öl och gott sällskap. Sprang så benen sved hur långt som helt för att hinna komma till stranden precis där alla fyrverkerier skulle skickas upp. Hann precis i tid och jag kan lova er att det var den vackraste himmel jag någonsin skådat, men något saknades:/. Klart ni alla vet va det gäller......den vackra himmelen och 2010 års intåg ville jag fira med den jag tycker så mycket om....
Tillbaka hela långa biten, samtidigt som jag fick mess efter mess att Richard försökte ringa men inte kom fram. Tog mig ca. 5km längre bort, genom hela staden sprang jag och åkte taxi för att få tag på en telefon som funkade hem. Fick tag på den tillslut, tack och lov!!! Några ord fick jag med dig, tyvärr så bröts även det samtalet och det gjorde mig så otroligt trött, trött på att inte kunna prata när man vill, trött på att bara se varandra genom en cam, trött på att bara prata genom telefon:/. Så trött blev jag att all min energi tog slut....fick tag på första bästa taxi och åkte hem. Vill somna nu och inte vakna förrän i övermorgon då min kille äntligen kommer ner......

Kommentera här: